Toamna s-a terminat aproape, ceea ce înseamnă că urmeaza vreme mai rece. Dar înainte sa loveasca iarna, inca din toamnă, puteți sa efectuati aceste verificari si astfel va veti asigura că mașina dvs. este pregătită pentru anotimpul rece.

Vă rugăm să citiți ghidul nostru ce contine verificări pentru întreținerea mașinii înainte de sfârșitul toamnei mai jos.

Nivelul și starea uleiului
Verificați nivelul, culoarea și consistența uleiului de motor al mașinii dvs. înainte de lovirea vremii reci. Diminețile reci înseamnă că motorul dvs. va trebui să muncească mai mult pentru a merge mai departe, astfel încât ungerea este esențială. Dacă nivelul este scăzut sau este într-adevăr de culoare închisă, luați în considerare un filtru și un schimb de ulei în timp pentru lunile mai reci.

verificarea uleiului auto

Lichid de răcire / Antigel
Verificați nivelul rezervorului de lichid de răcire / antigel. Dacă este în jos, adăugați-l cu un lichid de răcire / antigel de înaltă calitate, care este raportul potrivit pentru condusul pe timp de iarnă (60% lichid de răcire / antigel la 40% apă dacă utilizați un produs concentrat). De asemenea, puteți lua în considerare spălarea sistemului de răcire pentru a înlocui lichidul de răcire / antigel cu un produs mai dur înainte de iarnă. Verificati deasemenea si serviciile noastre de revizii auto.

Verificați bateria / Acumulatorul Auto
Verificați bateria pentru a vă asigura că este în stare bună. Praful și murdăria de pe drumurile uscate se pot acumula în jurul terminalelor, astfel încât este posibil să fie nevoie să îl curățați pentru a garanta o conexiune bună. Dacă nu v-ați folosit mașina prea mult vara, este posibil să nu fie nevoie și de încărcare.

Rezervor pentru spălarea parbrizului
Asigurați-vă că mașina dvs. este completată cu o spălare a ecranului de bună calitate, care poate face față oricărei iernii vă aruncă drumul. Dacă utilizați spălarea concentrată a ecranului, veți dori să ajustați ușor raportul pentru condițiile de conducere pe timp de iarnă; 60% spălare cu ecran și 40% apă este cam corect.

Anvelope, roți și frâne

om care verifica presiunea anvelopelor

om care verifica presiunea anvelopelor

Verificați presiunea în anvelope
Vremea caldă poate crește presiunea în anvelope, așa că veți dori să verificați PSI în fiecare săptămână în timp ce ne deplasăm în toamnă pentru a ne asigura că sunt menținute la presiunea recomandată. Inflația mai mare sau mai mică poate reduce economia de combustibil și performanța de manipulare și, de asemenea, crește riscul de explozie.

Verificați starea anvelopelor
Verificați calitatea suprefetei de rulare care a mai ramas pe anvelopele dvs. Dacă vă apropiați de limită, vă recomandăm să obțineți unele noi, deoarece veți avea nevoie de tracțiune maximă în lunile de iarnă. De asemenea, verificați peretele lateral și starea generală a anvelopelor, căutând semne evidente de deteriorare.

Verificați jantele și aliajele
Ați luat o roată pe o bordură sau o gaură în asfalt această vară? Poate doriți să-l reparați înainte ca vremea rece să apară, deoarece rugina este mai probabil să se stabilească atunci când este frig și umed. Marcajele de montare pot strica aspectul roților din aliaj, astfel încât plata unei reparații profesionale este o investiție bună.

Verificați Luminile
Este posibil să nu fi trebuit să-ți folosești foarte mult luminile în lunile de vară, dar totul este pe cale să se schimbe pe măsură ce ne îndreptăm spre toamnă. Verificați farurile, farurile spate, farurile și indicatoarele de frână, precum și farurile de ceață și luminile de zi. Dacă aveți nevoie de un bec nou sau există o conexiune liberă, acum este timpul să o selectați înainte să înceapă să se declanșeze.

Reparați zgârieturi, mici vopsele și pete de rugină
Ciupiturile de piatră și zgârieturile ușoare sunt frecvente vara, când drumurile sunt mai uscate. Dacă mașina dvs. a suferit un mica zgarietura în ultimele două luni, merită să vedeți dacă puteți repara zgârierea sau vă puteți adresa unui vopsitor auto profesionist. Repararea acestuia acum va reduce riscul de rugină în lunile mai reci și mai umede, care vor mânca departe de metalul expus și vor provoca probleme mai mari pe drum.